Bursa Büyükşehir Belediyesi ve Bursa Kent Konseyi Türk Sanat Müziği Çalışma Grubu'nun ortaklaşa organize ettiği ‘Sezon Sonu Yaza Merhaba Konseri’, Tayyare Kültür Merkezi’nde sanatsal bir buluşmaya sahne oldu. İki ayrı bölüm halinde organize edilen gecede, Şef Oğuz İmrak’ın yönetimindeki koro ve sahne alan solistler, Türk Sanat Müziği'nin en seçkin örneklerini müzikseverler için yorumladı. Salondaki dinleyicilerin de nakaratlara eşlik ettiği şarkılar nostaljik ve duygusal bir atmosfer oluştururken, sanatçıların performansı program bitiminde salondakiler tarafından uzun süre alkışlandı.
Emek Veren Sanatçılara Çiçek ve Plaket TakdimiMüzik dolu gecenin kapanışında sahneye davet edilen AK Parti İl Başkan Yardımcısı Fatma Şahin, koro şefi Oğuz İmrak’a bu özel akşamın anısına teşekkür plaketi ve çiçek takdiminde bulundu. Şahin, organizasyonun hayata geçirilmesinde ve bu eşsiz repertuarın Bursalılarla buluşturulmasında emeği geçen tüm müzisyenlere ve teknik ekibe şükranlarını iletti.