bursagorus.com.tr

Hayırseverlerden Bursa’ya çifte yatırım

YEREL YÖNETİMLER

Bursa Valiliği öncülüğünde, İnegöl’de sağlık ve eğitim alanında hayata geçirilecek iki önemli yatırım için bağış protokolleri imzalandı. Hayırseverlerin katkısıyla ilçeye 5 birimli Aile Sağlığı Merkezi ile 16 derslikli okul kazandırılacak.

Bursa Valisi Erol Ayyıldız'ın katılımıyla düzenlenen törende, Kemalpaşa Mahallesi'nde hayırsever Talha Timur Han tarafından yaptırılacak 5 Aile Hekimliği Birimli Aile Sağlığı Merkezi ile Akhisar Mahallesi'nde hayırsever Saffet Altunal tarafından inşa ettirilecek 16 derslikli okul binası için protokoller imza altına alındı.

İmza törenine hayırseverlerin yanı sıra İnegöl Kaymakamı Eren Arslan, İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mustafa Çetin ve İl Milli Eğitim Müdürü Gürhan Çokgezer de katıldı.

Protokollerle birlikte sağlık ve eğitim altyapısını güçlendirecek iki yatırımın yapım süreci resmen başlamış oldu.

Bursa Valiliği tarafından yapılan açıklamada, kentin gelişimine katkı sağlayan hayırseverlere teşekkür edilerek, sağlık ve eğitim alanında gerçekleştirilecek yatırımların İnegöl'e ve Bursa'ya hayırlı olması temennisinde bulunuldu.

Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.